Αποθετήριο Επιμορφωτικού Υλικού

Υπό διαμόρφωση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΤΙΤΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣΕΙΣΗΓΗΤΗΣ/ΤΡΙΑΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΓΕΝΙΚΑΤα Αγγλικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(English version)
Ε. ΚαράγιαννηΙανουάριος 2019
Ψυχική Υγεία«Μορφές Κακοποίησης και Ανίχνευση στο Σχολικό Πλαίσιο»Γ. Νικολαΐδης, 
Ψυχίατρος, MD, MA, MSc, PhD
Ιανουάριος 2019
ΓΕΝΙΚΑΗ διαχείριση των ζητημάτων της σχολικής καθημερινότητας και η προστασία των Δικαιωμάτων των Παιδιών,
Προβλήματα και πρακτικές αντιμετώπισής τους
Συνήγορος του Παιδιού18.4.2019
Ψυχική ΥγείαΠροβλήματα Ταυτότητας Ορίων Και Ψυχοπαθολογίας-
Διαχείριση από την Σχολική Κοινότητα
Γ. Μουσσάς
Επ. Καθηγητής Ψυχιατρικής
Συντονιστής Διευθυντής ΕΣΥ
Μάιος 2019
DisciplineGetting Practical with Discipline IssuesΖ. Μανδάλη29.11.2019
GrammarTeaching Grammar DynamicallyΧ. Κάλφογλου21.2.2020
Web ToolsΣυνεργατικά Εργαλεία στην ΕξΑΕΕ. Καράγιαννη9.4.2020
Remote TeachingΗ εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη διδασκαλία της Αγγλικής: Οι πρώτες εβδομάδες του Covid-19 στα σχολεία της Ανατολικής ΑττικήςΕ. Καράγιαννη10.4.2020
Web ToolsUsing Web Tools in the EFL Classroom-Contents & Tasks
Ε. Καράγιαννη8.9.2020
Remote teachingTo Webex or not to Webex? That’s NOT the questionΕ. Καράγιαννη7.11.2020
Remote teachingΔιαδικτυακό Σχολείο, ΠΔΕ Αττικής
Βασικές Αρχές της ΕξΑΕ
Ε. Καράγιαννη28.11.2020
Ψυχική ΥγείαΨυχική Ενδυνάμωση εν μέσω Covid-19Μ. Τσιάκαλος4.12.2020
MotovationTechniques, Tools and Materials to engage learners when teaching onlineΔ. Πριμάλης12.12.2020
Remote teachingΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ σε συνεργασία με τα ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής και το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας «Μαθαίνοντας με ψηφιακά μέσα: προκλήσεις, προοπτικές»
Πείτε μας τι σκέφτεστε...Θεματικό Εργαστήριο 9
Ε. Καράγιαννη
Ε. Μανούσου
29.1.2021
Ψηφιακή ΑφήγησηΗ ψηφιακή και διαδραστική αφήγηση ως εργαλείο και μέθοδος της διαφοροποιημένης διδασκαλίαςΑ. Μαντζαρίδου25.2.2021
ΣενάριοΕπιμορφωτικό Πρόγραμμα Τ4Ε Σενάριο Διδασκαλίας: AddictionsΕ. Καράγιαννη23.3.2021
ΓΕΝΙΚΑΣυνεργασία εκπαιδευτικών-Κοινότητες Μάθησης & Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού υλικούΕ. Καράγιαννη9.9.2021
8.9.2022
EmotionsTeachers’ Emotions as a springboard for professional developmentΕ. Καράγιαννη24.11.2021
CLILΠαίζω με τη διαγλωσσικότητα στην τάξη της ξένης γλώσσας: CLILing με παιχνίδια, παραμύθια και άλλες δημιουργικές δραστηριότητεςΙσαάκ Μ. Παπαδόπουλος4.12.2021
Web ToolsΕνδοσχολική Επιμόρφωση: Google SuiteΕ. Καράγιαννη6.5.2022
ΓΕΝΙΚΑΣυνεργασία εκπαιδευτικών-Κοινότητες Μάθησης & Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού υλικούΕ. Καράγιαννη8.9.2022
ΓΕΝΙΚΑΣύμβουλοι ΕκπαίδευσηςΕ. Καράγιαννη8.9.2023
ΓΕΝΙΚΑΗ διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια ΕκπαίδευσηΕ. Καράγιαννη8.9.2023
Course DesignCourse and lesson plan design:  The ‘what’, the ‘how’ and the ‘why’ Σύμβουλοι Εκπαίδευσης ΠΕ064.10.2023
Ψυχική Υγεία«Το παιδί στην οικογένεια. Δικαιώματα, παραμέληση, ενδοοικογενειακή βία»Γ. Νικολαΐδης, Ψυχίατρος, MD, MA, MSc, PhD13.10.2023
Μαθησιακές Δυσκολίες1. Διαχείριση μαθητών με Μαθησιακές
Δυσκολίες στη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας

2. Handling Learning Difficulties in the regular EFL classroom:
Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD)

3. Handling Learning Difficulties in the regular EFL classroom:
autism spectrum condition
Π. Γκουντή, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ06 (2η θέση), Β’ Αθήνας11.12.2023
Facebook
Instagram
YouTube
LinkedIn